MASH-Fans von de Saar??

• Nä, ich emol net, awwa do wär ich soford debei! De Teddy un ich kenne uns jo schon, gell?

"Das ist die umfangreichste Arbeit meines Lebens. Aber ich gehe abends mit einem Lächeln ins Bett. Und das hat nichts damit zu tun, dass da meine Frau liegt." (Stefan Kuntz)

• Ei jedsd werds rischdisch gemiedlich hie !
    E Treffe wär werglesch kenn dummi Idee. Muss jo erschdmol nix grooßardisches sinn.
    MASH an de Saar, isch glaabs jo garnidd. :D

.
    Wenn ich nur darf wenn ich soll, aber nie kann wenn ich will, dann mag ich nicht wenn ich muss.
    Wenn ich aber darf wenn ich will, dann mag ich auch wenn ich soll und kann auch wenn ich muss.
    Fazit: Die können sollen, müssen wollen dürfen.

• Gemorje,

ei dann will isch aach emol mei Senf dezu genn. Isch bin nei hie un das Thema do is jo echt genial... wie der vor mir schunn gesaaht hat MASH an der Saar genial !!!

"Was immer es ist, unterschreiben Sie es, sagen Sie es ab oder bestellen Sie fünf mehr."

• Eijo, e Saarbrigger, das is jo mo toll.

Ihr Leut, wann treffe ma uns dann mo, bzw. wo?

"Das ist die umfangreichste Arbeit meines Lebens. Aber ich gehe abends mit einem Lächeln ins Bett. Und das hat nichts damit zu tun, dass da meine Frau liegt." (Stefan Kuntz)

• Hi,

ese sinn escht e paar zu wenisch do. awwer isch kenn noch ähns das is aach aus Saarbrigge. Vielleischt meld es sich jo mol do...... :rolleyes:

Gruß Laterndl

"Was immer es ist, unterschreiben Sie es, sagen Sie es ab oder bestellen Sie fünf mehr."

• Laterndl du kenschd enns aus sarbrigge? Schun e Leischdung, wenn ma bedengd., das de jo aus dem dorf kommschd! *fg*

Dreffe @ Lady? Mir kende jo, awer du haschd hald nie zeid! Ansunschde dät ich sahn, das ma uns jom mo so offiziell in sarbrigge dreffe kennde, hald all do aussem saarland, so zu sahn äh saarländisches masch dreffe...

also wennerluschd hann, melle eich do enfach mo...

Dass mir mein Hund das Liebste sei, sagst du oh Mensch sei Sünde, mein Hund ist mir im Sturme treu, der Mensch nicht mal im Winde.

Schiffsärztin der Renelde a.D

• Ei do wär isch a soford debei.
    Isch hann zwar 135 Kilomeeda, awwer des machd nix. Hann a noch Verwannschaffd inn Saarbrigge. Kennd das also kombiniere.
    Isch hoff, des klabbd bei mir, weil ich aach nachds unn am Wocheend schaffe.
    Frood sich also nur noch wann unn wo.

Ralph

.
    Wenn ich nur darf wenn ich soll, aber nie kann wenn ich will, dann mag ich nicht wenn ich muss.
    Wenn ich aber darf wenn ich will, dann mag ich auch wenn ich soll und kann auch wenn ich muss.

• radarsteddy : do genn isch da rescht......awwer hier kennt halt jeder, jeden :D
    Das hat awwer aach sei Vorteile........
    isch bin awwer aach aus Saarbrigge Ciddy, also doch kenn soo e klännes dorf ;)

Gruß
    Laterndl

• Tuttle : 135 km.....is jo escht e Leischdung dann zum e Treffe zu komme!!
    Awwer wenn du jo hie Verwandschaft haschd, knnschde jo 2 Fliehe mit ähner Klapp schlahn.
    :D

Gruß
    Laterndl

• Laterndl
    jo, isch fahr die Stregg e paarmol im Johr, mei Audo kennd das schunn auswennisch.
    Unn dann kumm isch eigendlisch aus Saarbrigge. Binn in Daarle geboor unn in Burbach groß genn.
    Unn isch kenn disch nedd. Wass e wunner. :-))

.

• Tuttle :

das gäbts doch nit!!! Isch bin aach in Daarle gebor. Mei Opa hat dort imma noch sei Geschäft d.h. er selbschd nimme awwer de Name hat de Käufer iwwernomm.
    Isch bin uffm Rodehof groß gebb und späder dann uffm Raschtpuhl.

Kennst du vielleicht de Talentschuppe bzw. haschde denne gekannt???

:rolleyes:

Gruß
    Laterndl

• Isch andworde per PN, sunscht werd des zu arisch OT. ;)

.

• Das do muss ich awei mo nommo hoch hole, es werd mo nommo Zeit.

Ich finn die Idee mit dem Treffe jo immer noch gudd, was issen jetzt? Läwe na noch all oder sinn die Pälzer bei eisch ingefall? :D