• Mei grosdante hod imma, wenns uns wos gem hod, "sä" gsagt, sozusagen "Hier bitteschön"
    Kend des vielleicht da oane oder andre no?


    Gibts sowos am End no woanders a?


    ...dann ruht der Sehende in seinem wahren Wesen und dieses ist:
    Sein, Wissen und Glückseligkeit

    Yoga Weisheit

  • Ma kos a wiedabelem. Einfach efta mal Sä sogn, dann wirds scho.
    (allerdings blos wens bast, wen de dschmier aufhalt und nochm "Führerschein und Fahrzeugpapiere" frogd, na eha ned ;o)


    ...dann ruht der Sehende in seinem wahren Wesen und dieses ist:
    Sein, Wissen und Glückseligkeit

    Yoga Weisheit

  • ´Tschuldigt, aber als sich dieses "Wort" sah dachte ich das wäre eine Naziorganisation für Legastheniker...
    (Manchmal denke ich wohl etwas verquert...)

    Man kann die eigene Situation erst wirklich klären und die Ängste auflösen, wenn man sie fühlen kann, nicht aber in Diskussionen darüber. Erst dann hebt sich der Schleier, ...auf der langen Reise, die man angetreten hat.
    Alice Miller

  • boah ich lach mich schlapp... wenn ich ein dialekt nicht mag, ists bayrisch ;). nein nicht ganz so, aber ich kann damit am wenigsten anfagen, verstehe zwar alles, aber hört sich nicht gerade romantisch an, dafür um so witziger *immernochindereckeliegtundsichdiebeinevordenbauchhält* :D :D :D


    Sä.... dazu ist mir gleich eingefallen: :baby:


    EDIT: mit "alles verstehen" meint eich nicht jedes Wort aber inhaltilich ;)

  • I tät jo a wos sogn, owa Wienarisch is hoit ned Bayrisch. ;)


    @molly: ned romantisch? dass'd di do amoi ned teischt... 8)

    Sie gehören zur Army, Frank. Wenn ich Sie anritze, bluten Sie wahrscheinlich kakifarben.
    (Henry Blake)

  • Mei hier bin i richtig!!!


    Mei Voada hat immer gesagt! I soll hochdeutsch lerna in der Schui! Und jetzt hob i problem boarisch zu ren!


    Ich hoff i bin hier als Oberbayer wilkkommen! Bayern ist Bayern! :D :D :D

  • Quote

    Mei Voada hat immer gesagt! I soll hochdeutsch lerna in der Schui! Und jetzt hob i problem boarisch zu ren!


    Fremdsprachn schon ned, solang mas ned ibatreibt.
    Oba mim schreim hauts scho ganz guat hi bei dir.


    ...dann ruht der Sehende in seinem wahren Wesen und dieses ist:
    Sein, Wissen und Glückseligkeit

    Yoga Weisheit

  • Quote

    Original von Gloria


    Ich hoff i bin hier als Oberbayer wilkkommen! Bayern ist Bayern! :D :D :D


    Ja frale
    Hamma wieda oan der Bayerisch ko
    Mia hand eh ned vui

  • I mieassat a no irgndwo a buach mit "bayernseufzer" rumliegn hom.
    Am End moch ma an neia äh, "Thread" af.


    "Setztn s eana Herr Pfarrer, i bring eana glei an Stuhl"
    "Heia wird an Sylvesta nix gschossn" hot Muata gsagt, und d Sylvestakracher in Ofn gschmissn
    "Wos rennst a so" hot da Bauer gsagt wia er d Schiegamuata fir d Treppn nuntergtsossn hod
    "Entschuldigens, sie sitzn af meim Huat" hod da Pfarrer zum Bauern gsagt "Wollns ebba scho geh" hot draf der Bauer gmoant
    "Gscheit soll me fruisn, wenn ma da Voda koi Handscha kaft"


    ...dann ruht der Sehende in seinem wahren Wesen und dieses ist:
    Sein, Wissen und Glückseligkeit

    Yoga Weisheit